Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Γκρέμισαν τους τοίχους του σπιτιού για να σώσουν παχύσαρκη!

 
 
Η ιστορία της Georgia Davis είναι γνωστή τόσο στη Βρετανία όσο και στον υπόλοιπο κόσμο. Η 19χρονη κοπέλα ζυγίζει σήμερα 400 κιλά και είναι η πιο παχύσαρκη έφηβη του πλανήτη. Το κορίτσι είχε καταφέρει στο παρελθόν να χάσει πάρα πολλά κιλά τα οποία όμως ξαναπήρε.


Σήμερα η Georgia είναι απελπισμένη και κινδυνεύει να πεθάνει. Πριν από λίγες μέρες καλούσε απεγνωσμένα βοήθεια γιατί δεν μπορούσε να ανασάνει λόγω του υπερβολικού βάρους. Οι γιατροί και τα ασθενοφόρα έφτασαν στην οικία του κοριτσιού αλλά δυστυχώς δεν μπορούσαν να την βγάλουν έξω από το σπίτι καθώς δεν χωρούσε.

Για να σωθεί η ζωή της χρειάστηκε η επέμβαση συνεργείου κατεδάφισης. Η απελπισμένη Georgia έπρεπε να περιμένει 8 ολόκληρες ώρες για να γκρεμιστούν οι τοίχοι του σπιτιού και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

Ο πατριός της Georgia αποκάλυψε στη dailymail τις δραματικές ώρες που πέρασε η οικογένεια μέχρι να μεταφερθεί το κορίτσι στο νοσοκομείο. Μάλιστα ο ίδιος είπε πως η θετή του κόρη βρισκόταν για αρκετό καιρό σε ένα καμπ στις Ηνωμένες Πολιτείες και προσπαθούσε με τη βοήθεια ειδικών να χάσει βάρος. Τα προβλήματα υγείας όμως που είχε ο ίδιος ανάγκασαν την Georgia να εγκαταλείψει για δεύτερη φορά την τιτάνια προσπάθεια και να επιστρέψει στην Βρετανία.

«Μου ραγίζει την καρδιά να βλέπω  την γλυκιά μου Georgia να υποφέρει και φταίω εγώ. Είδε μια φορά τον πατέρα της να πεθαίνει από καρδιακή προσβολή και τότε εγκατέλειψε την προσπάθεια. Τότε γύρισε και μου είπε: Εχασα μια φορά τον πατέρα μου. Δεν θα αντέξω να χάσω και άλλον έναν μπαμπά’», είπε ο κ. Treloar.

Σύμφωνα με τον κ. Treloar η επιχείρηση διάσωσης του κοριτσιού κόστισε στην οικογένεια κοντά στα 150.000 ευρώ καθώς οι εργάτες ξόδεψαν περισσότερες από 8 οκτώ ώρες για να γκρεμίσουν μέρη του σπιτιού. Η Georgia μέχρι και σήμερα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο όπου παρακολουθείται από τους γιατρούς.

Η μόνη παρηγοριά της είναι οι φίλοι της στο facebook με τους οποίους επικοινωνεί καθημερινά. «Στο τέλος όλοι κάποια μέρα θα πεθάνουμε αλλά το υπερβολικό φαγητό σε σκοτώνει κάθε μέρα και από λίγο. Δεν μπορώ να χάσω βάρος γιατί δεν μπορώ να αντιμετωπίσω την κατάθλιψή μου και τις αρρώστιες των γονιών μου».

Πάντως φίλοι και γείτονες κατηγορούν την κ. Davis ότι η ίδια αγόραζε στην κόρη της junk food και ανθυγιεινά έτοιμα φαγητά. Η ίδια είπε: «Φταίω εγώ 100% για την παχυσαρκία της κόρης μου και φυσικά νιώθω ένοχη. Όταν έχασα τον άνδρα μου και εγώ και η μικρή ρίξαμε στο φαγητό. Όταν έχεις εθιστεί σε αυτό δεν μπορείς σταματήσεις να τρως. Είναι σαν τα ναρκωτικά. Μακάρι να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω αλλά δεν γίνεται».

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες  από μικρή η Georgia είχε τάση στην παχυσαρκία γεγονός που- σύμφωνα με τους γιατρούς- δεν αντιμετωπίστηκε με την δέουσα σοβαρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου